支出データのバックアップがなされていない。

支出データのバックアップがなされていない。

Postby toyo » Sun Jun 14, 2020 3:50 am

データのバックアップがいつの頃からなされなくなり、今回機種変更しましたがデータ引き継ぎができませんでした。現在も入力毎にバックアップファイルは作成されませんでしたとの表示がされ、バックアップ機能が働いてないようです。どうすれば修復できるのでしょうか?
toyo
 
Posts: 0
Joined: Sun Jun 14, 2020 3:33 am

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby admin » Sun Jun 14, 2020 10:04 am

If I understood correctly the question you have a problem to backup the data.
1. Are you using the last version?
2. What error message do you get?
3. Did you give a permission to the app to access your storage? In what location do you try to save the backup? Can you try another location?
admin
Site Admin
 
Posts: 400
Joined: Mon Feb 13, 2012 9:24 pm

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby toyo » Mon Jun 15, 2020 5:23 am

早速の返信ありがとうございます。
お尋ねの項目は以下の通りです。
1.現在のヴァージョン 7.10
2.アクション画面起動時、収支金額入力時
 《バックアップファイルは作成されませんでしたcode70》の表示が出ます。
toyo
 
Posts: 0
Joined: Sun Jun 14, 2020 3:33 am

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby admin » Tue Jun 16, 2020 3:27 am

If I understood correctly you get this message "backup file was not created code 70" when you enter an expense.
It looks like the automatic backup is turned on, but the location of backup is wrong or you didn't give read/write permissions.
Go to menu+backup and try to change the location of backup files.
Then try to manually backup.
If nothing helps change the automatic backup to "not active".
admin
Site Admin
 
Posts: 400
Joined: Mon Feb 13, 2012 9:24 pm

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby toyo » Tue Jun 16, 2020 6:15 am

読み取り/書き込み権限を許可しました。
バックアップファイルの場所変更の方法が分かりません。
toyo
 
Posts: 0
Joined: Sun Jun 14, 2020 3:33 am

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby toyo » Thu Jun 18, 2020 2:00 am

Thank you for your kind support!
As you suggested,I changed back-up setting from auto to manual and made a new back-up file. I found it seemingly trouble becomes solved!!!
toyo
 
Posts: 0
Joined: Sun Jun 14, 2020 3:33 am

Re: 支出データのバックアップがなされていない。

Postby admin » Thu Jun 18, 2020 4:59 am

Thanks!
If you have any suggestions how to improve the Japanese version let us know.
You can improve the translation by press menu+options+"Help us to improve the text in HandWallet".
admin
Site Admin
 
Posts: 400
Joined: Mon Feb 13, 2012 9:24 pm


Return to Support & Bugs

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron