הגדרת סנכרון מול בנק הדואר

הגדרת סנכרון מול בנק הדואר

הודעהעל ידי Blackswallow » 13 פברואר 2018, 12:38

שלום רב,
אני משתמשת ותיקה של האפליקציה ולפני כמה חודשים עברתי לבנק הדואר.
היו כשהתקנתי את האפליקציה על טלפון חדש וניסיתי להגדיר את חשבון בנק הדואר שלי, (לאחר הזנת שם משתמש, סיסמא ות.ז) עולה ההודעה הבאה:
"על מנת למנוע כפילות יש לציין לפחות את 4 הספרות האחרונות של כל אחד מחשבונות הבנק הקיימים"
הבעיה היא שאין שדה למספר החשבון...
מה לעשות?
אלונה
Blackswallow
 
הודעות: 2
הצטרף: 16 יולי 2016, 16:20

Re: הגדרת סנכרון מול בנק הדואר

הודעהעל ידי admin » 13 פברואר 2018, 13:05

יש לעדכן את מספרי החשבון של אמצעי התשלום שכבר קיימים במערכת (בלי קשר לחשבון החדש בבנק הדואר).
הסיבה לכך היא כדי למנוע כפילות. האפליקציה עומדת להוסיף חשבון חדש ורוצה להיות בטוחה שלא קיים כבר חשבון כזה ממקודם.
איך מעדכנים?
סגרי את האשף של הוספת חשבון חדש.
עמדי על אמצעי התשלום הקיימים. לחצי "ערוך" ואז "מתקדם". עדכני את מספר החשבון (אם מדובר בחשבון בנק) או את מספר הכרטיס (אם מדובר בכרטיס אשראי). לסיום לחצי על "אישור".
לאמצעי תשלום מסוג "מזומן" אין כמובן מספר חשבון.
לאחר שתעדכני את כל אמצעי התשלום חזרי להוסיף את בנק הדואר, כמו שעשית קודם, והכל אמור לעבוד היטב.
אנא עדכני האם דברים הסתדרו.
admin
מנהל האתר
 
הודעות: 1686
הצטרף: 13 מאי 2012, 18:43

Re: הגדרת סנכרון מול בנק הדואר

הודעהעל ידי Blackswallow » 13 פברואר 2018, 14:41

הצלחתי בדרך קצת אחרת
Blackswallow
 
הודעות: 2
הצטרף: 16 יולי 2016, 16:20


חזור אל תמיכה ודיווח על תקלות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


cron