לא ניתן לסנכרן חשבון בבנק מזרחי

לא ניתן לסנכרן חשבון בבנק מזרחי

הודעהעל ידי Marius » 01 אוגוסט 2020, 02:01

שלום . מעל חודש לא ניתן לסנכרן חשבון בבנק מזרחי.מופיע כיתוב של אפשרות זאת אינה זמינה כרגע. שלחתי מייל לפני מספר שבועות אבל לא קיבלתי תשובה.מישהו כתב הודעה ב-14/6 ולא עניתם לפניה. הבעיה קיימת החל מתחילת יוני כאשר ביצעתם את העדכון האחרון .
Marius
 
הודעות: 10
הצטרף: 01 מאי 2016, 00:16

חזור אל תמיכה ודיווח על תקלות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 7 אורחים